FALBOR INDUSTRIAL s.r.l.
 
INALTA CLASA DE CALITATE



TEHNOLOGIE SI GARANTIE

ZF
SISTEME DE TRANSMISIE



NOI SI RECONDITIONATE
 




FALBOR INDUSTRIAL srl, in calitate de Dealer ZF pune la dispozitia clientilor sai produse de transmisie de prima calitate pentru autocamioane,autoutilitare,autospeciale MAN IVECO DAF RENAULT autobuze & autocare MAN MERCEDES IRISBUS RENAULT si multe altele.

- Cutii de viteze noi sau reconditionate de la fabrica;
- Punti fata si spate noi sau reconditionate de la fabrica;
- Prize de putere;
- Actuatoare / Calculatoare de cutii de viteze automate sau automatizate;
- Cilindrii de ambreiaj ZF;

Piese de schimb pentru cutii de viteze si punti.



CUTII DE VITEZE


ZF ECOLITE
• Cutie de viteze mecanica manuala sincronizata in 5 sau 6 trepte, utilizata preponderent la autobuze si autocamioane de tonaj redus (<12 t);
• Actionare manuala, servo ( hidraulica sau hidraulic si pneumatic ) sau automatizata AS Tronic Lite;
• Zgomot redus;
• Dotata cu ZF Intarder la iesirea din cutia de viteza ( franare hidraulica < reducere costuri mentenanta fata de franarea clasica).

ZF ECOMID
• Cutie de viteze mecanica manuala in 8 sau 9 trepte cu sincroane si reductor planetar;
• Utilizata la autocarele si autocamioanele de tonaj mediu ( 12 t – 18 t);
• Actionare manuala, servo sau semiautomata cu selector de tip AVS (servoambreiaj pe impulsuri);
• Zgomot redus;
• Dotata cu ZF Intarder

ZF ECOSPLIT
• Cutie de viteze mecanica manuala in 8 sau 16 trepte cu sincroane, grup splitter si reductor planetar;
• Utilizata la autocamioanele de tonaj ridicat (> 18 t);
• Actionare preponderent servo hidraulic sau hidraulic si pneumatic;
• Zgomot redus;
• Dotata cu ZF Intarder.

Tendintele constructorilor de vehicule grele converg spre utilizarea tot larga a transmisiilor automate sau automatizate tip AS Tronic automate tip ECOMAT, aceste doua tipuri fiind dezvoltate în ultimii ani, cu precadere în varianta cu Intarder.


ZF AS TRONIC
• Cutie de viteze utomatizata in 10,12,16 trepte pentru autovehiculele cu tonaj mediu si ridicat (>12 tone) (autocare si tiruri);
• Actionata electropneumatic automat cu program dedicat pentru consum minim de combustibil;
• Ambreiajul actionat de asemenea automat avand posibilitatea de a rula cu ambreiajul patinat in modul de manevra in spatii inguste;
• Zgomot redus si durata de viata mare;
• Dotata cu ZF Intarder.

ZF ECOMAT
• Este o cutie de viteze moderna, regasita pe autobuze urbane, autovehicule speciale, dezvoltata în ultimele decenii, aducând o serie de avantaje, cum ar fi:
• reducerea consumului de carburant, în consecinta si emisiile poluante;
• majorarea fortei sistemului de tractiune marind participarea transmisiei in domeniul încarcarilor partiale, reducând astfel si mai mult consumul si emisiile nocive;
• prelungirea intervalului de schimb de ulei (pana la 150.000 km utilizând uleiurile originale), aducând economii la costurile de exploatare si reducerea timpilor de imobilizare; reducerea nivelului de zgomot, îmbunatatind confortul pasagerilor.
 

Intarderul (Retarder) ZF
Este un subansamblu care efectueaza frânarea hidrodinamica a Vehiculului, preponderent actionând asupra cutiei de viteze. Folosind intarderul, se asigura:
• Durabilitate mai mare a frânei de serviciu;
• Siguranta mai mare a vehiculului;
• Viteza medie mai mare;
• Confort al conducerii.



PUNTI ZF

Sistemele de punti motoare si nemotoare (spate/fata) utilizate în constructia de autovehicule sunt proiectate si fabricate dupa ultimele cercetari în domeniu, pentru a asigura deplina satisfactie a clientilor. Totodata , productia întregului sistem realizându-se la un singur fabricant, nu apar neconcordante între diferitele elemente ale puntii, suspensiei si caroseria în sine.
Se realizeaza astfel:
- economii de carburant
- economii ale consumabilelor si anvelopelor
- asigurarea unei conduceri mai sigure a autovehiculelor
- confort sporit al pasagerilor

Tip AV 132 - punte motoare spate

AV 132, variantele 60, 80, 87 si 90 (cifrele reprezentând încarcarea maxima, respectiv 6, 8, 8.7 si 9 t).
AV 131/A132 încarcare 12, respectiv 13 To.
Caracteristici A 132 :
Latime vehicul mm 2.500 – 2.550
Încarcarea maxima a puntii kg 12.000
Cuplu maxim Nm 50.000
Puterea maxima a motorului kW 370
Rapoarte 2.93/3.23/3.54/3.82/4.27/4.70
Dimensiuni anvelope (standard) 295/80R22.5 (roti duble)
Dimensiuni janta 22.5" x 8.25"
Frâne Disc
Greutate punte (cu lubrifiant) kg 689
Greutate totala sistem kg 998

Tip RL 75EC sau RL 85 A

- punte fata directoare rigida, cu roti independente si podea coborata (încarcare maxima 7.5 To)

Caracteristici RL 75 EC Punte fata suspensie independenta podea coborâta:
Latime vehicul mm 2.500 – 2.600
Încarcarea pe axa max. kg 7.500
Deplasarea rotii +90/-100
Unghi de bracare Max.56° /46°
Dimensiune anvelope (standard) 275/70R22.5
Dimensiune janta 22.5" x 7.5"
Frâne tip disc
Greutate sistem complet (punte, amortizor, perna aer) kg 529

Caracteristici RL 85 A Punte fata rigida podea coborâta
Latime vehicul mm 2.300 – 2.600
Încarcarea pe axa max. kg 8.500
Deplasarea rotii ± 85
Unghi de bracare Max. 55 / 40°
Dimensiune anvelope (standard) 275/70R22.5
Dimensiune janta 22.5" x 8.25"
Frâne tip disc
Greutate sistem complet (punte, amortizor, perna aer) kg 625

Tip AVN132

- punte fata directoare rigida, cu roti independente si podea coborata (încarcare maxima 7.5 To)